DSVSA Salaj , Anunt concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Control Economic si Administrativ

ANUNŢ

Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Salaj cu sediul în localitatea Zalau str. Tipografiolr, nr. 4 judeţul Salaj, organizează concurs de recrutare, conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Control Economic si Administrativ.

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul.

Concursul se desfăşoară în data de 18.12.2019, ora 10,oo – proba scrisă, la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Salaj.

Interviul se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Condiţii de participare la concurs: 

– Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice prevăzute de art. 465 ali (1) coroborat cu prevederile art. 613 din  Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental: –  științe sociale, ramura de științe : stiinte economice, domeniul de licență: economie, specializarea – economie generala, economie si comunicare economica in afaceri, economie generala si comunicare economica, economie agroalimentara, finante, specializarea: finante si banci, management.

     – Vechime în specialitatea studiilor necesare : minim 5  ani.

Depunerea dosarelor:

– în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.11.2019 – 02.12.2019, la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Salaj cu sediul în localitatea Zalau str. Tipografiolr, nr. 4 judeţul Salaj,

Dosarele de înscriere la concurs vor cuprinde următoarele documente:

  1. formularul de înscriere, conform dispoziţiilor legale;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  5. e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  6. f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  7. g) cazierul judiciar;
  8. h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a fost destituit/destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
  9. j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Salaj – Compartimentul  Juridic şi Resurse Umane – persoana de contact: consilier superior Turda Maria Corina şi la numărul de telefon/fax 0260612124/0263.206029, e-mail office-salaj@ansvsa.ro

 

Atribuţiile prevăzute în fişa post pentru funcţia de consilier, clasa I, grad profesional  principal din cadrul Serviciului Economic si Administrativ.

Atribuţii şi responsabilităţi generale :

 

    În exercitarea atribuțiilor, persoanele angajate în cadrul D.S.V.S.A. au obligaţia de a respecta următoarele reguli de integritate, în conformitate cu prevederile legale:

  1. Nu pot rezolva cereri, lua decizii sau participa la luarea deciziilor care privesc speţe ale persoanelor fizice şi juridice cu care au relaţii cu caracter patrimonial sau care au astfel de relaţii cu rudele sau afinii lor până la gradul II inclusiv;
  2. Nu pot exercita activităţi şi ocupa funcţii în alte domenii din sectorul privat care sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuţiile funcţiei ocupate;
  3. Nu pot fi implicate în activităţi din domeniul privat care au legătură directă sau indirectă cu proiectele finanţate din programe în cadrul cărora A.N.S.V.S.A. sau instituţiile subordonate acesteia desfăşoară activităţi de gestionare/implementare;
  4. Au obligaţia să se abţină de la orice fel de implicare în activităţile specifice D.S.V.S.A. dacă se regăsesc într-una din situaţiile descrise la pct. 1, 2 şi 3;
  5. Dacă se regăsesc în situaţiile descrise la pct. 1, 2 şi 3, au obligaţia să informeze de îndată şeful ierarhic căruia îi este subordonat direct;
  6. Au obligaţia de a sesiza, conform prevederilor legale, toate situaţiile de încălcare a regulilor de integritate stabilite mai sus.

      Atribuţii specifice :

Organizează şi răspunde de exercitarea controlului de gestiune;

Răspunde de efectuarea plăţilor şi de încasarea veniturilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare;

Intreprinde măsurile necesare pentru realizarea activităţii de inventariere a elementelor de activ şi pasiv la nivelul activităţii proprii a D.S.V.S.A., în conformitate cu prevederile legale în vigoare;

Răspunde de efectuarea tuturor plăţilor la termenele stabilite potrivit legii;

Organizează şi răspunde de derularea activităţilor de gestionare a bunurilor aflate în patrimoniul D.S.V.S.A., inclusiv elaborarea proiectelor de decizie privind desemnarea gestionarilor;

Tine evidenţa bunurilor imobile (construcţii şi terenuri) ce alcătuiesc patrimoniul D.S.V.S.A.,

Organizează, asigură şi răspunde de verificarea activităţilor specifice privind buna funcţionare a parcului auto al instituţiei: avizarea raportărilor lunare ale consumului de combustibil, verificarea foilor de parcurs, urmărirea menţinerii consumului de combustibil în limita de consum prevăzută de legislaţia în vigoare, planificarea reviziilor periodice, asigurarea reparaţiilor pentru autovehiculele care prezintă probleme în exploatare;

Inregistrează, conform legislaţiei în vigoare, documentele financiare;

Analizează documentele necesare în vederea dării în administrare, concesionării, închirierii şi schimbării destinaţiei imobilelor, în limitele şi în condiţiile legii, şi le înaintează spre aprobare A.N.S.V.S.A.;

Transmite propuneri de modificare/completare a anexei nr. 26 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 privind aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare, către A.N.S.V.S.A.;

 

BIBLIOGRAFIA:

  1. Constituţia României, republicată;
  2. G. nr. 1415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a VI-a Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publici (art. 365-art. 562), Partea a VII-a Răspunderea administrativă (art. 563-art. 579);
  5. Legea 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea 82/1991 a contabilităţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea 153/2017
  8. M.F.P. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia
  10. Legea 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. ORDIN Nr. 2332/2017 din 30 august 2017privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu
  12. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, Actualizata
  13. ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  14. DECRET nr. 209 din 5 iulie 1976pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste

 

 

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr. MARTIN MIRCEA ADRIAN