DSVSA Salaj , Anunt de concesiune

Se aproba,

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr. Adrian Mircea Martin

 

 

 

 

 

Secțiunea II – Anunț de concesiune

SECȚIUNEA 1. AUTORITATEA CONTRACTANTĂ

 

1.1. DENUMIRE, ADRESĂ ȘI PUNCT(E) DE CONTACT

 

Denumire: DIRECŢIA SANITAR – VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR (DSVSA) SALAJ
Adresa: Str. Tipografilor, nr.4
Localitate: Zalau

 

Cod fiscal:

4291778

Tara: Romania
Persoana de contact:

Pocola Alexandra Florina

Telefon: 0260-612124

 

E-mail: office-salaj@ansvsa.ro Fax: 0260-660152
Adresa de internet: DSVSA SALAJ

 

1.2. Achiziţie comună 

Contractul implică o concesiune comuna: Nu

Contractul este atribuit de un organism central de achiziție: Nu

 

1.3. Comunicare

Documentele concesiunii sunt disponibile pentru acces direct, nerestricționat, complet și gratuit la (website): http://salaj.dsvsa.ro/despre-dsvsa/achizitii-publice-ale-dsvsa/ , achizitii publice ale DSVSA—Procedura de atribuire a contractelor de concesiune de servicii prevazute la art.15 din O.G nr.42/2004, pentru 5 CSV din Jud.SALAJ.

Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 3 zile

Model solicitare clarificări Formular nr. 4 din documentația de atribuire – secțiunea V – Formulare

Informații suplimentare pot fi obținute de la: Compartimentul Achizitii si Investitii

Ofertele trebuie depuse la: Sediul D.S.V.S.A SALAJ, str. Tipografilor, Nr.4, Zalau, Jud. Salaj.

 

1.4. Principala activitate sau principalele activități ale autorității contractante

 

Ministere ori alte autoritaţi publice centrale, inclusiv cele subordonate la nivel regional sau local servicii publice centrale

 

Autoritatea contractantă concesionează în numele altei autorităţi contractante

DA □         NU■

 

1.5. Sursa de finanţare

 

Fonduri din bugetul alocat DSVSA Salaj, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

SECȚIUNEA 2.OBIECTUL CONTRACTULUI

 

2.1. Descriere.

 

2.1.1. Denumire:

Obiectul contractului: concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Circumscripţiile  Sanitar Veterinare, denumite în continuare C.S.V, enuntate la pct. 2.1.2

2.1.2.Principalul loc de prestare:

Circumscripţiile sanitar – veterinare de asistenţă din cadrul judetului Salaj, respectiv: Almasu, Carastelec, Maeriste, Nusfalau, Sanmihaiu Almasului.

2.1.3. Procedura se finalizează prin : încheierea unui contract
2.1.4. Tipul contractului : concesiune de servicii
2.1.5.Descriere succintă:

Concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv servicii de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului,  servicii de identificare şi înregistrare a animalelor şi a mişcării acestora, în condiţiile legii, precum şi de corectare a eventualelor erori sau neconformităţi generate de nerespectarea termenelor de înregistrare sau de greşeli de înregistrare și serviciile prevăzute la art. 15 alin (7) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și compeltări prin Legea 215/2004, cu modificările și completările ulterioare, respectiv.

Decontarea în baza contractelor de concesiune a activităţilor sanitar – veterinare se va face cu aplicarea tarifelor valabile la momentul realizării acestora cu încadrarea în bugetul aprobat cu această destinație.

Termenul – limită până la care operatorul economic poate solicita, prin e-mail la adresa office-salaj@ansvsa.ro,  clarificări sau informaţii suplimentare cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire: a 3-azi înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Termenul – limită în care va răspunde autoritatea contractantă, prin e-mail la adresa pusă la dispoziţie autorităţii contractante de operatorul economic, la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare adresate de operatorul economic până la termenul – limită stabilit: autoritatea contractantă va răspunde într – o perioada de timp care nu va depăşi, de regulă, 2 zile lucrătoare de la solicitare, respectiv cel târziu cu o zi înainte de data – limită de depunere a ofertelor.

2.1.6.Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii contractului:

DA □  NU■

2.1.7.Calendarul estimativ de încheiere a contractelor: autoritatea contractantă are obligaţia de a încheia contractul după data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii respective, dar nu înainte de expirarea unei perioade de 8 zile, începând cu ziua următoare trimiterii deciziei de atribuire a contractului către ofertanţii/candidaţii interesaţi, prin orice mijloace de comunicare prevăzut în documentația de atribuire
2.1.8.Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.1.9.Divizare pe loturi

Da ■       Nu □

Ofertele se depun pe:

Un singur lot □                        Unul sau mai multe ■                           Toate loturile  □

Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant: 2*

*NOTĂ: contractele se atribuie cu respectarea prevederilor art. 15 alin. (8) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

În acest sens operatorii economici participanţi la procedura vor depune o declaraţie pe proprie raspundere  – Formularul nr. 11 – încadrarea în prevederile art. 15 alin (8) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Alte informaţii referitoare la loturi:

Lot nr. 1 – Circumscripţia Sanitar-Veterinară Almasu;

Lot nr. 2 – Circumscripţia Sanitar-Veterinară Carastelec;

Lot nr. 3 – Circumscripţia Sanitar-Veterinară Maeriste;

Lot nr. 4 – Circumscripţia Sanitar-Veterinară Nusfalau;

Lot nr. 5 – Circumscripţia Sanitar-Veterinară Sanmihaiu Almasului;

 

2.1.10. Ofertele alternative sunt acceptate                            DA □                              NU ■

 

  2.2. Descriere *

* În cazul în care procedura este organizată pe loturi, informaţiile se completează pentru fiecare lot în parte

2.2.1.Denumire lotul nr. 1 Circumscripţia Sanitar-Veterinară Almasu;
2.2.2. Coduri CPV: 85200000-1. Servicii veterinare.
2.2.3. Locul de executare

Codul NUTS:RO121

Locul principal de executare:

Circumscripţia sanitar – veterinara Almasu din cadrul judeţului Salaj

2.2.4. Descrierea succintă a serviciilor care fac obiectul lotului:

Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform anexa la caiet de sarcini

Numărul de acţiuni estimate pe an: conform anexa la caiet de sarcini

2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte:

1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte;

2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro);

b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte:

1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte;

2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte;

7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte;

11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte;

12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro).

Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar);

c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte:

1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte:

(i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte;

(ii) medic veterinar: 7 puncte;

2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte:

(i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte;

(ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte;

(iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2;

d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte:

1. medic veterinar: 0 puncte;

2. medic primar veterinar*): 5 puncte;

3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte;

4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total;

*) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia.

e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte:

1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte;

2. clinică medical-veterinară: 4 puncte;

3. spital clinic veterinar: 5 puncte;

f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte:

1. ambulanţă veterinară: 7 puncte;

2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport;

g) programul de lucru propus pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte:

1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte;

2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte;

3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte;

h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte:

1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte;

2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte;

3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte;

4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte;

5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte;

6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte;

7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**);

8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**);

9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**).

**) Se scad din totalul punctajului obţinut.

PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte.

2.2.6. Valoarea totala estimată :

Monedă: lei

Valoarea maximă estimată a contractului: 1.354.134,04 lei fără TVA.

2.2.6. Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.2.7. Informaţii privind variantele:

Vor fi acceptate variante: NU

2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene

Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu

 

2.2.1.Denumire lotul nr. 2 Circumscripţia Sanitar-Veterinară Carastelec;
2.2.2. Coduri CPV: 85200000-1. Servicii veterinare.
2.2.3. Locul de executare

Codul NUTS:RO121

Locul principal de executare:

Circumscripţia sanitar – veterinara Carastelec din cadrul judeţului Salaj

2.2.4. Descrierea succintă a serviciilor care fac obiectul lotului:

Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform anexa la caiet de sarcini

Numărul de acţiuni estimate pe an: conform anexa la caiet de sarcini

2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte:

1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte;

2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro);

b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte:

1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte;

2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte;

7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte;

11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte;

12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro).

Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar);

c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte:

1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte:

(i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte;

(ii) medic veterinar: 7 puncte;

2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte:

(i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte;

(ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte;

(iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2;

d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte:

1. medic veterinar: 0 puncte;

2. medic primar veterinar*): 5 puncte;

3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte;

4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total;

*) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia.

e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte:

1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte;

2. clinică medical-veterinară: 4 puncte;

3. spital clinic veterinar: 5 puncte;

f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte:

1. ambulanţă veterinară: 7 puncte;

2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport;

g) programul de lucru propus pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte:

1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte;

2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte;

3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte;

h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte:

1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte;

2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte;

3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte;

4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte;

5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte;

6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte;

7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**);

8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**);

9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**).

**) Se scad din totalul punctajului obţinut.

PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte.

2.2.6. Valoarea totala estimată :

Monedă: lei

Valoarea maximă estimată a contractului: 625.937,22 lei fără TVA.

2.2.6. Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.2.7. Informaţii privind variantele:

Vor fi acceptate variante: NU

2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene

Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu

 

2.2.1.Denumire lotul nr. 3 Circumscripţia Sanitar-Veterinară Maeriste;
2.2.2. Coduri CPV: 85200000-1. Servicii veterinare.
2.2.3. Locul de executare

Codul NUTS:RO121

Locul principal de executare:

Circumscripţia sanitar – veterinara Maeriste din cadrul judeţului Salaj

2.2.4. Descrierea succintă a serviciilor care fac obiectul lotului:

Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform anexa la caiet de sarcini

Numărul de acţiuni estimate pe an: conform anexa la caiet de sarcini

2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte:

1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte;

2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro);

b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte:

1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte;

2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte;

7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte;

11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte;

12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro).

Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar);

c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte:

1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte:

(i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte;

(ii) medic veterinar: 7 puncte;

2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte:

(i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte;

(ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte;

(iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2;

d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte:

1. medic veterinar: 0 puncte;

2. medic primar veterinar*): 5 puncte;

3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte;

4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total;

*) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia.

e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte:

1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte;

2. clinică medical-veterinară: 4 puncte;

3. spital clinic veterinar: 5 puncte;

f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte:

1. ambulanţă veterinară: 7 puncte;

2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport;

g) programul de lucru propus pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte:

1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte;

2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte;

3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte;

h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte:

1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte;

2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte;

3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte;

4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte;

5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte;

6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte;

7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**);

8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**);

9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**).

**) Se scad din totalul punctajului obţinut.

PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte.

2.2.6. Valoarea totala estimată :

Monedă: lei

Valoarea maximă estimată a contractului: 881.608,48 lei fără TVA.

2.2.6. Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.2.7. Informaţii privind variantele:

Vor fi acceptate variante: NU

2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene

Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu

 

 

 

2.2.1.Denumire lotul nr. 4 Circumscripţia Sanitar-Veterinară Nusfalau;
2.2.2. Coduri CPV: 85200000-1. Servicii veterinare.
2.2.3. Locul de executare

Codul NUTS:RO121

Locul principal de executare:

Circumscripţia sanitar – veterinara Nusfalau, din cadrul judeţului Salaj

2.2.4. Descrierea succintă a serviciilor care fac obiectul lotului:

Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform anexa la caiet de sarcini

Numărul de acţiuni estimate pe an: conform anexa la caiet de sarcini

2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte:

1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte;

2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro);

b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte:

1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte;

2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte;

7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte;

11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte;

12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro).

Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar);

c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte:

1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte:

(i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte;

(ii) medic veterinar: 7 puncte;

2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte:

(i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte;

(ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte;

(iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2;

d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte:

1. medic veterinar: 0 puncte;

2. medic primar veterinar*): 5 puncte;

3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte;

4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total;

*) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia.

e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte:

1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte;

2. clinică medical-veterinară: 4 puncte;

3. spital clinic veterinar: 5 puncte;

f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte:

1. ambulanţă veterinară: 7 puncte;

2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport;

g) programul de lucru propus pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte:

1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte;

2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte;

3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte;

h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte:

1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte;

2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte;

3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte;

4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte;

5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte;

6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte;

7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**);

8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**);

9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**).

**) Se scad din totalul punctajului obţinut.

PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte.

2.2.6. Valoarea totala estimată :

Monedă: lei

Valoarea maximă estimată a contractului: 962.569,23 lei fără TVA.

2.2.6. Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.2.7. Informaţii privind variantele:

Vor fi acceptate variante: NU

2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene

Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu

 

2.2.1.Denumire lotul nr. 5 Circumscripţia Sanitar-Veterinară Sanmihaiu Almasului;
2.2.2. Coduri CPV: 85200000-1. Servicii veterinare.
2.2.3. Locul de executare

Codul NUTS:RO121

Locul principal de executare:

Circumscripţia sanitar – veterinara Sanmihaiu Almasului, din cadrul judeţului Salaj

2.2.4. Descrierea succintă a serviciilor care fac obiectul lotului:

Numărul de acţiuni estimate pe durata contractului: conform anexa la caiet de sarcini

Numărul de acţiuni estimate pe an: conform anexa la caiet de sarcini

2.2.5. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preţ, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:

a) amplasarea unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţile de asistenţă medicală veterinară – punctaj maxim: 30 de puncte:

1. pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 30 de puncte;

2. în afara circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune, dar nu mai departe de maximum 30 de km de aceasta: 15 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasată unitatea medicală veterinară, luând în considerare cea mai scurtă distanţă din punct de vedere rutier. (www.distanţa.ro);

b) domiciliul/reşedinţa al/a medicului veterinar titular şi personalului angajat – punctaj maxim: 55 de puncte:

1. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 15 puncte;

2. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

3. medic veterinar titular – cel puţin 4 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

4. medic veterinar titular – sub 4 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

5. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 10 puncte;

6. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 8 puncte;

7. medic veterinar angajat – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 7 puncte;

8. medic veterinar angajat – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de circumscripţia sanitar-veterinară care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

9. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 5 puncte;

10. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, pe teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 3 puncte;

11. tehnician/asistent veterinar – cel puţin 2 ani la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 4 puncte;

12. tehnician/asistent veterinar – sub 2 ani, dar mai mult de un an, la o distanţă de maximum 30 de km de teritoriul circumscripţiei sanitar-veterinare care face obiectul contractului de concesiune: 2 puncte.

Distanţa se calculează prin raportare la oricare unitate administrativ-teritorială care face parte din circumscripţia sanitar-veterinară şi la unitatea administrativ-teritorială în a cărei rază teritorială este amplasat domiciliul, luând în considerare cea mai scurtă distanţa din punct de vedere rutier (www.distanţa.ro).

Se punctează maximum 5 angajaţi – medicul veterinar titular şi încă 4 (medic veterinar şi/sau tehnician/asistent veterinar);

c) personal medical veterinar angajat: punctaj maxim: 55 de puncte:

1. calificarea personalului angajat în mod obligatoriu – punctaj maxim: 7 puncte:

(i) tehnician/asistent veterinar: 0 puncte;

(ii) medic veterinar: 7 puncte;

2. calificarea şi numărul personalului angajat suplimentar – punctaj maxim: 48 de puncte:

(i) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de mai puţin de un an: 10 puncte;

(ii) cel puţin un medic veterinar angajat al cabinetului de peste un an: 12 puncte;

(iii) cel puţin un tehnician/asistent veterinar: 5 puncte. Se punctează maximum 4 angajaţi pentru pct. 2;

d) pregătirea profesională a medicului veterinar titular – punctaj maxim: 17 puncte:

1. medic veterinar: 0 puncte;

2. medic primar veterinar*): 5 puncte;

3. doctor în ştiinţe medical-veterinare*): 10 puncte;

4. cursuri postuniversitare de lungă durată*): 2 puncte/curs – nu mai mult de 2 puncte în total;

*) În domeniul sănătăţii animalelor sau în domeniile conexe acestuia.

e) tipul unităţii medical-veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă medicală veterinară înregistrată în Registrul unic al cabinetelor medical-veterinare, cu sau fără personalitate juridică – punctaj maxim: 5 puncte:

1. cabinet medical-veterinar: 0 puncte;

2. clinică medical-veterinară: 4 puncte;

3. spital clinic veterinar: 5 puncte;

f) dotări suplimentare propuse – punctaj maxim: 7 puncte:

1. ambulanţă veterinară: 7 puncte;

2. deţinere mijloc de transport auto: 5 puncte. Se punctează un singur mijloc de transport;

g) programul de lucru propus pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul circumscripţiei sanitar-veterinare – punctaj maxim: 10 puncte:

1. minimum 40 de ore pe săptămână: 0 puncte;

2. minimum 48 de ore pe săptămână: 5 puncte;

3. minimum 56 de ore pe săptămână: 10 puncte;

h) experienţa medicului veterinar titular raportat la disponibilitatea exercitării profesiei – punctaj maxim: 15 puncte:

1. medicul veterinar titular – experienţă mai puţin de o lună: 0 puncte;

2. medicul veterinar titular – experienţă sub un an, dar mai mult de o lună: 7 puncte;

3. medicul veterinar titular – experienţă sub 5 ani, dar mai mult de un an: 9 puncte;

4. medicul veterinar titular – experienţă sub 15 ani, dar mai mult de 5 ani: 11 puncte;

5. medicul veterinar titular – experienţă sub 30 de ani, dar mai mult de 15 ani: 13 puncte;

6. medicul veterinar titular – experienţă mai mare de 30 de ani: 15 puncte;

7. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, până la 7 ani: – 25 de puncte**);

8. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 7 ani, dar nu mai mult de 10 ani: – 35 de puncte**);

9. medicul veterinar titular – depăşeşte vârsta standard de pensionare, cu mai mult de 10 ani: – 45 de puncte**).

**) Se scad din totalul punctajului obţinut.

PUNCTAJ MAXIM TOTAL:194 puncte.

2.2.6. Valoarea totala estimată :

Monedă: lei

Valoarea maximă estimată a contractului: 1.278.628,22 lei fără TVA.

2.2.6. Durata contractului: 48 luni de la data semnării acestuia de ambele părţi
2.2.7. Informaţii privind variantele:

Vor fi acceptate variante: NU

2.2.8. Informatii despre fondurile Uniunii Europene

Concesiunea se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu

 

 

2.3. Ajustarea prețului contractului:

 

Ajustarea preţul contractului:   DA ■                           NU □

Preţul contractului se poate modifica doar în urma modificării actelor normative incidente.

SECȚIUNEA 3. PROCEDURA DE ATRIBUIRE

3.1. PROCEDURA DE ATRIBUIRE SELECTATĂ

 

 Procedura proprie a direcţiilor sanitar- veterinare şi pentru siguranţa alimentelor județene, respectiv a municipiului București, elaborată în conformitate în conformitate cu prevederile Ordinului preşedintelui ANSVSA pentru aprobarea documentației de atribuire a contractelor de concesiune prevăzute la art. 15 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare  

Procedura offline

 

 

3.2. Legislaţia aplicată :

 

Cadrul legal principal care guvernează relaţia dintre Concedent şi Concesionar este reprezentat de:

a) Legea nr. 160/1998 pentru organizarea şi exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

b) Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar – veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare;

c) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2010 privind identificarea şi înregistrarea suinelor, ovinelor şi caprinelor, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 191/2012;

d) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2002 privind identificarea şi înregistrarea bovinelor în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 25/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

e) Hotărârea Guvernului nr. 1.156/2013 pentru aprobarea acţiunilor sanitar – veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, a acţiunilor prevăzute în Programul de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor, precum şi a tarifelor aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare;

f) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 35/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor, cu modificările şi completările ulterioare;

g) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 106/2015 pentru aprobarea Procedurii privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, cu modificările ulterioare;

h) Ordinul preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 40/2010 privind aprobarea Normei sanitare veterinare pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a suinelor, ovinelor, caprinelor şi bovinelor, cu modificările şi completările ulterioare;

i) Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale şi al preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 248/79/2017 pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a ecvideelor, cu modificările și completările ulterioare;

j) Legea nr. 319/2006 a securităţii în muncă, cu modificările ulterioare;

k) Hotărârea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2016 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;

l) Hotărârea Guvernului nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;

m) Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă;

n) Hotărârea Guvernului nr. 1092/2006 privind protecţia lucrătorilor împotriva riscurilor legate de expunerea la agenţi biologici în muncă;

o) Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);

 

p) Procedura proprie a DSVSA Salaj  elaborată în conformitate cu prevederile Ordinului preşedintelui ANSVSA pentru aprobarea Cadrului organizatoric de desfăşurare, la nivelul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, a procedurii de atribuire a contractelor de concesiune prevăzute la art. 15 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a modelului documentaţiei aferente procedurii de atribuire, precum şi alte dispoziţii legale în vigoare, în domeniu.

 

Prestatorul trebuie să respecte toate prevederile legale incidente obiectului contractului, aplicabile la nivel naţional, dar şi regulamentele aplicabile la nivelul Uniunii Europene.

Pe perioada realizării tuturor activităţilor din cadrul contractului, prestatorul este responsabil pentru implementarea celor mai bune practici, în conformitate cu legislaţia şi regulamentele existente la nivel naţional şi la nivelul Uniunii Europene. Prestatorul răspunde faţă de autoritatea contractantă, pentru orice nerespectare sau omisiune a respectării oricăror prevederi legale şi normative aplicabile. Autoritatea contractantă nu va fi ţinută responsabilă pentru nerespectarea sau omisiunea respectării de către contractant a oricărei prevederi legale sau a oricărui act normativ aplicabil, precum şi atât pentru prestarea serviciilor, cât şi pentru rezultatele generate de prestarea serviciilor.

Ofertantul devenit contractant are obligaţia de a respecta în executarea contractului, obligaţiile aplicabile în domeniul mediului, social şi al muncii instituite prin dreptul Uniunii, prin dreptul naţional, prin acorduri colective sau prin dispoziţiile internaţionale de drept în domeniul mediului, social şi al muncii.

În cazul în care prestatorul nu îşi îndeplinieşte obligaţiile pe linie socială şi de mediu, autoritatea contractantă va înceta contractul cu acesta, fără altă formalitate suplimentară.

 

 

SECTIUNEA 4: INFORMAŢII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE ŞI TEHNICE

 

4.1. CONDIŢII DE PARTICIPARE

 

4.1.a) Situaţia personală a candidatului sau ofertantului:
1.    Ofertanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile de conflict de interese precizate în documentația de atribuire.

Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinţei:

–              ofertantul va prezenta, în original, Formularul nr. 13 – declaraţia privind neîncadrarea în prevederile referitoare la conflictul de interese.

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sau care pot influenţa rezultatul acesteia sunt următoarele:

 

1. Martin Mircea Adrian – Director Executiv

2. Bacso Laszlo- Director Executiv Adjunct

2. Colcer Alina –  Sef serviciu economic si administrativ

3. Stepanov Steluta –  Consilier juridic

4. Demjen Csaba-  Sef S.C.A.I.E.I

5. Todorut Cosmin – sef S.C.O.S.B.A

6. Hajdu Andras – Consilier

7. Tap FLavius –  Consilier

8. Vulcu Maria –  Consilier

9. Pocola Alexandra –  Consilier

 

–        declaraţia privind neîncadrarea în anumite situații specifice prevăzute de legislația generală privind concesiunile de servicii; se va prezenta Formularul nr. 5, semnat şi ştampilat; încadrarea în situaţiile specifice prevăzute de legislația generală privind concesiunile de servicii, situații detaliate expres la art. 80 și 81 din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii cu modificările şi completările ulterioare, atrage excluderea ofertantului procedura aplicată pentru atribuirea contractului de concesiune;

–        declaraţia privind neîncadrarea în situațiile privind neaplicarea asupra ofertantului a unor condamnari specifice prin hotărâre definitivă a unei instanțe judecătorești; se va prezenta Formularul nr. 6, semnat şi ştampilat; încadrarea în situațiile prevăzute la art. 79 din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii cu modificările şi completările ulterioare, atrage excluderea ofertantului procedura aplicată pentru atribuirea contractului de concesiune;

–          certificatele constatatoare cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plata a impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), la momentul prezentării; documentele se vor prezinta în original sau copie certificată „conform cu originalul” şi vor demonstra că operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevăzut termenul limită de depunere a ofertei; certificatele trebuie să ateste lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor şi a asigurărilor sociale, la momentul prezentării acestora;

–          cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/actul constitutiv al societăţii; documentele vor fi valabile la data limită de depunere a ofertei şi vor fi prezentate în original/copie lizibilă, cu menţiunea „conform cu originalul”;

–          alte documente edificatoare, după caz;

Pentru persoanele fizice/ juridice străine se consideră edificatoare documente echivalente emise de autoritățile din țara de origine.

Toate documentele justificative trebuie să fie valabile la momentul prezentării.

Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea autorizată în limba română.

Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele complet al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări.

Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stablită de lege nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor.

 

4.1.b) Capacitatea de exercitare a activității profesionale

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate:

Autoritatea contractantă solicită ca operatorii economici ce depun ofertă să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidenţă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii, precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului.

 

Documentele justificative care probează îndeplinirea cerinţei, respectiv:

–        certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau orice alt document echivalent care să dovedească forma de înregistrare din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii, precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului; în acest sens, obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în obiectul de activitate autorizat, principal sau secundar; totodată, informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data prezentării; emis cu cel mult 30 de zile înainte de data – limită de depunere a ofertelor (pentru persoane juridice);

–        certificatul de înregistrare in registrul unic al cabinetelor medical – veterinare, cu sau fără personalitate juridică, eliberat în vederea funcţionării unităţii medicale veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă (pentru persoane fizice/persoane juridice);

–        certificatul de înregistrare fiscală/codul unic de înregistrare.

Autoritatea contractantă solicită prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, care să ateste că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN.

Certificatul constatator trebuie să certifice faptul că societatea comercială aparţine categoriei profesionale impuse de îndeplinirea contractului, respectiv are activitate corespunzătoare obiectului achiziţiei publice (activitatea principală să cuprindă codul CAEN ce corespunde activităţilor sanitare – veterinare).

Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/valabile la data prezentării.

Pentru persoane juridice/fizice străine: documente edificatoare (traduse si legalizate) care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică în conformitate cu prevederile legale din țara în care ofertantul este rezident; acte (original si copie) din care să rezulte calitatea de operator economic autorizat și înregistrat: statutul legal, locul de înregistrare și obiectul de activitate, emise de organisme competente din țara de origine a ofertantului.

 

4.1.c) Alte condiţii:

 

Autoritatea contractantă va exclude din procedura de atribuire a contractului orice operator economic care:

–      1. nu deţine unitatea medicală veterinară în care se desfăşoară activităţi de asistenţă, prin care se asigura executarea contractului, pe raza circumscripției sanitar – veterinare – CSV sau într – o UAT plasată la maxim 30 km de oricare UAT din care este constituită CSV pentru care se încheie contractul.

–       Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta declaraţie pe propria răspundere conform Formularul nr. 15.

2.    nu îndeplineşte condiţia prevăzută la art. 15 alin. (9) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, conform căruia: „Pentru realizarea activităţilor prevăzute la alin. (2), direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti încheie contracte de concesiune cu medicii veterinari, organizaţi în condiţiile legii, cu societăţile reglementate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în care acţionariatul majoritar este deţinut de către medicii veterinari pe toată durata de execuţie a contractului.”;

–      Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta declaraţie pe propria răspundere – conform Formularul nr. 14.

–      3. se află în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (2) al art. 19 din anexa nr. 21 la Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

a) medicul veterinar titular nu poate participa concomitent în mai mult de două contracte, în această calitate;

b) cabinetele medical – veterinare asociate nu pot fi parte concomitent în mai mult de două contracte;

c) societăţile prevăzute de Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot fi parte concomitent în mai mult de două contracte;

d) medicii veterinari asociaţi în cadrul cabinetelor medical – veterinare asociate, respectiv asociaţii societăţilor prevăzute de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu pot participa concomitent în mai mult de două contracte.

Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta Formularul nr. 11.

4. medicul veterinar titular unitaţii medical – veterinare în care se desfăşoară activităţi de asistenţă, prin care se derulează contractul, nu îndeplineşte una din conditiile stabilite la alin. (3) al art. 19  din anexa nr. 21 la Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

a) nu deţine atestat de liberă practică medicală veterinară valid;

b) nu se regăseaşte în Registrul unic al cabinetelor medical- veterinare, cu sau fără personalitate juridică, în calitate de medic veterinar titular al entităţii prestatoare;

c) nu desfăşoară în cadrul unităţii medicale veterinare prin care se furnizează activităţile de asistenţă contractate, cel puţin un program zilnic de opt ore, cu excepţia zilelor de sâmbătă şi duminică şi a sărbătorilor legale;

d) este sub incidenţa unei sancţiuni de suspendare sau de interzicere a exercitării profesiei;

e) nu deţine punctajul necesar, la zi, în ceea ce priveşte pregătirea profesională continuă.

Modul de îndeplinire a condiţiei – se va prezenta Formularul nr. 16.

Nota: Documentele emise în altă limbă decât limba română trebuie să fie însoţite de traducerea autorizată în limba română. Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele complet al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări.

Documentele emise de autorităţile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.

Documentele pentru care nu este prevăzută o perioadă de valabilitate stablită de lege nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate până la data deschiderii ofertelor.

 

 

 

4.2. CAPACITATEA ECONOMICĂ ȘI FINANCIARĂ

 

Informații și/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate  Modalitatea de îndeplinire
Fişa de identificare financiară şi informaţii generale. Ofertantul va prezenta  Formularul nr. 7 şi Formularul nr. 10.
Nota: Toate documentele vor avea, pe lângă semnătură, menţionat în clar numele întreg al persoanei semnatare. Atenţie, nu se folosesc prescurtări.

         

 

4.3. CAPACITATEA TEHNICĂ ȘI/SAU PROFESIONALĂ

 

Informații si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate Modalitatea de îndeplinire
Declaraţie prin care ofertantul să dovedească faptul că la elaborarea ofertei, a ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, respectiv de mediu care sunt la nivel naţional, precum şi că le va respecta pe parcursul îndeplinirii contractelor subsecvente de prestări servicii.

Informaţii detaliate privind conformitatea cu reglementările care sunt în vigoare la nivel naţional  se referă la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, securităţii şi sănătăţii în muncă, cât şi norme P.S.I, respectiv de mediu.

Ofertantul va prezenta Formularul nr 8, Document semnat, stampilat si inregistrat, valabil la data depunerii ofertelor.

 

 

 

4.4. DEPOZITE VALORICE ȘI GARANȚII SOLICITATE

 

4.5. Garanția de participare

Garanţia de participare se constituie prin virament bancar în contul RO74TREZ5615005XXX000175 deschis la Trezoreria Mun. Zalau sau printr – un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii, în cuantum de 1% din valoarea estimată a concesiunii, respectiv :

 

 LOT 1 Almasu – 13.541,34  lei,

 LOT 2 Carastelec – 6.259,37 lei,

 LOT 3 Maeriste – 8.816,08 lei,

 LOT 4 Nusfalau -9.625,69 lei,

 LOT 5 Sanmihaiu Almasului – 12.786,28 lei,

 

 

şi va fi valabilă pentru o perioadă de  60 de zile de la data – limită de depunere a ofertelor.

Ținând cont de termenele alocate tranzacţiilor interbancare, operatorii economici vor lua toate măsurile ce se impun astfel încât, la data deschiderii ofertelor, autoritatea contractantă să poată verifica îndeplinirea condiţiei privind constituirea garanţiei de participare.

În cazul în care valoarea garanției de participare este mai mică de 5.000 lei și numai dacă în documentația de atribuire este prevazută aceasta posibilitate, garanția de participare se poate constitui și prin depunerea la casieria autoritații contractante a unei sume în numerar.

Garanția trebuie să fie irevocabilă.

Autoritatea contractantă are obligația de a reține garanția de participare atunci când ofertantul se află în oricare dintre următoarele situații:

  1. a) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
  2. b) oferta sa fiind stabilită câștigatoare, refuză să semneze contractul în perioada de valabilitate a ofertei.

Garanția de participare, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, se restituie de către autoritatea contractantă în cel mult 3 zile lucrătoare de la data semnării contractului.

Garanția de participare, constituită de ofertanții a căror oferta nu a fost stabilită câștigatoare, se restituie de către autoritatea contractantă după semnarea contractului cu ofertantul a cărui ofertă a fost desemnată câștigătoare, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data semnarii contractului cu ofertantul declarat câștigator.

În cazul în care autoritatea contractantă se află în situația de a anula procedura de atribuire, garanția de participare se restituie după data expirării termenului de depunere a unei contestații cu privire la aceasta decizie, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la aceasta dată.

După primirea comunicării privind rezultatul procedurii, ofertanții ale căror oferte au fost declarate necăștigătoare au dreptul de a obține eliberarea garanţiei de participare înainte de expirarea perioadei de trei zile, daca transmit autorităţii contractante o solicitare în acest sens. Autoritatea contractantă are obligația de a restitui garanția de participare în cel mult 3 zile lucrătoare de la primirea unei solicitări în acest sens.

 

4.6. CONDIŢII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE CONCESIUNE

 

Concesionarea serviciilor prevăzute la art. 15 alin. (2) şi (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificarile și completările ulterioare este rezervată unei anumite profesii                                       DA ■ NU □

Daca da, precizați actele cu putere de lege și actele administrative aplicabile:

În temeiul art. 15 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificarile și completările ulterioare, și al art. 4 din Legea nr. 160/1998 pentru organizarea și exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

 

  1. PREZENTAREA OFERTEI

 

5.1. Limba de redactare a ofertei Limba română.

Orice document redactat într-o limbă străină va fi însoţit de o traducere autorizată în limba română.

5.2. Perioada de valabilitate a ofertei 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.

Orice ofertă valabilă pentru o perioadă mai mică decât aceasta va fi respinsă de comisia de evaluare ca inadmisibilă.

5.4. Modul de prezentare a propunerii tehnice Propunerea tehnica va fi elaborată punctual, sub forma de tabel de conformitate în care vor fi înscrise, în partea stanga, cerințele tehnice din caietul de sarcini iar, în partea dreaptă, modul concret de îndeplinire a cerințelor din caietul de sarcini (comentariul ofertantului), prezentate cât mai detaliat, care să demonstreze corespondența propunerii tehnice cu cerințele conținute în caietul de sarcini.

Propunerea tehnică va fi întocmită cu respectarea strictă a cerințelor din anunţul de concesiune și a specificațiilor din caietul de sarcini.

Propuneri cu privire la clauzele contractului și eventualele propuneri cu privire la clauzele specifice contractuale se vor formula în scris sub formă de clarificări, înainte de depunerea ofertei.

Oferta trebuie să fie semnată, pe propria răspundere, de către ofertant sau de către o persoană împuternicită legal de către acesta. Oferta va fi considerată neconformă dacă propunerea tehnică nu respectă caietul de sarcini.

Propunerea tehnică constă în toate documentele, declaraţiile, formularele, anexele, etc. prevăzute în prezentul anunț de concesionare şi în documentaţia de atribuire, descrierea detaliată a serviciilor în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini și declaraţia privind conformitatea cu specificaţiile tehnice ale caietului de sarcini, conform Formularului nr. 9.

Propunerea tehnică se va elabora cu respectarea în totalitate a cerinţelor din caietul de sarcini din cadrul documentaţiei de atribuire, inclusiv prin completarea Formularului nr. 15 şi Formularului nr. 16.

 

5.6. Modul de prezentare a propunerii financiare

Propunerea financiară se elaborează conform Formularului nr. 12 (Formularul de ofertă) şi anexa la acest formular – centralizator de prețuri, care va cuprinde valoarea totală maximă a contractului, în lei fără T.V.A., precum și valoarea T.V.A. aferentă.
5.7. Modul de prezentare a ofertei Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei şi câte un exemplar al documentelor care o însotesc, în original şi 1 (una) copie, plus o variantă scanată, pe suport electronic.

Ordinea din fiecare exemplar al ofertei va trebui să fie după cum urmează:

1.    – declarații/documente de calificare şi selecţie;

2.    – propunerea tehnică;

3.    – propunerea financiară.

În eventualitatea unei discrepanţe între original şi copii va prevala originalul.

Originalul şi copiile trebuie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă şi vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzator să angajeze ofertantul în contract.

Întreaga ofertă va fi semnată şi ştampilată pe fiecare pagină, precum şi numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută menţiunea „ULTIMA PAGINĂ”.

În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. Oferta va conţine în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun.

Orice ştersatură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta.

Documentele de participare la procedura de atribuire se primesc de Autoritatea contractantă numai dacă sunt intacte, sigilate şi se păstrează de aceasta, până la data şi ora deschiderii ofertelor.

Numărul de exemplare: un original, 1 (una) copie şi 1(un) suport electronic

Adresa la care se depune oferta -Direcţia Sanitar – Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Salaj, str. Tipografilor, nr. 4, Zalau, Jud. Salaj la Registratura instituției.

5.8. Data limita de depunere a ofertelor  

18.10.2021, ora 11:00

 

5.9. Sigilarea şi marcarea ofertei

Ofertantul trebuie să sigileze originalul împreuna cu suportul electronic şi copia în plicuri/pachete separate, marcând corespunzator plicurile/pachetele „ORIGINAL” şi „COPIE”.

Plicurile/pachetele se vor introduce într-un colet exterior, închis corespunzător şi  netransparent.

Coletul exterior trebuie să fie marcat cu denumirea, numărul de telefon şi adresa ofertantului, pentru a permite returnarea ofertei fără a fi deschisă, în cazul în care oferta respectivă este declarată întârziată.

Propunerea financiară, propunerea tehnică, declaratii/documente de calificare şi selecţie, după caz, vor fi îndosariate şi se vor introduce în acelaşi plic/pachet sigilat.

Coletul exterior care conţine originalul+oferta pe suport electronic şi copia trebuie să fie marcat cu adresa Autorităţii Contractante şi cu inscripţia : „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 18.10.2021, ora 11.00” precum şi denumirea contractului de concesiune, denumirea ofertantului şi adresa acestuia şi a lotului pentru care depune oferta.

Dacă plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus, autoritatea contractantă nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru pierderea ofertei.

Documentele care  însotesc oferta şi nu trebuie incluse în pachetul sigilat sunt: scrisoarea de înaintare (Formularul nr. 1); împuternicire (Formularul nr. 2) împreună cu o copie după Cartea de identitate a persoanei care reprezintă societatea; garanţia de participare (Formularul nr. 3)/dovada constituirii garanţiei de participare.

 

 

 

 

 

 

5.10. Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei

Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens.

În cazul în care ofertantul doreşte să opereze modificări în oferta deja depusă, acesta are obligaţia de a asigura primirea şi înregistrarea modificărilor respective de către Autoritatea contractantă până la data limită pentru depunerea ofertelor.

Pentru a fi considerate parte a ofertei modificările trebuie prezentate în conformitate cu prevederile de la 5.7cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, şi inscripţia „MODIFICĂRI”.

Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de concesiune şi a executării garanţiei de participare.

 

5.11. Oferte

Întârziate

Oferta care este depusă/transmisă la o altă adresă a autorităţii contractante decât cea stabilită în anunţul de concesionare ori care este primită de către autoritatea contractantă după expirarea datei şi a orei limită pentru depunere, se returnează nedeschisă.
 

5.12. Deschiderea ofertelor

La data, ora şi locul stabilite în documentaţia de atribuire.

Modul de lucru al comisiei de evaluare se va desfăşura în conformitate cu prevederile procedurii proprii a DSVSA SALAJ nr. 17208/04.10.2021.

 

În cadrul şedinţei de deschidere a ofertelor nu este permisă respingerea vreunei oferte, cu excepţia celor pentru care nu a fost prezentată dovada constituirii garanţiei de participare.

Şedinţa de deschidere se finalizează printr-un proces-verbal semnat de membrii comisiei de evaluare şi de reprezentanţii legali/împuterniciţi ai operatorilor economici prezenţi la şedinţă, în care se consemnează modul de desfăşurare a şedinţei respective, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor,  consemnându-se, totodată, lista documentelor depuse de operatorul economic.

Autoritatea contractantă va înmâna/transmite un exemplar al procesului-verbal tuturor operatorilor economici participanţi la procedura de atribuire, în cel mult o zi lucrătoare de la deschidere, indiferent dacă aceştia au fost sau nu prezenţi la şedinţa respectivă.

Orice decizie cu privire la calificarea ofertantului, la evaluarea ofertelor, la stabilirea ofertei câştigătoare, se adoptă de către comisia de evaluare în cadrul unor şedinţe ulterioare şedinţei de deschidere a ofertelor.

5.13. Costul asociat elaborării şi prezentării ofertei Ofertantul va suporta toate costurile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, precum şi documentelor care o însotesc, iar Autoritatea contractantă nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru costurile respective.

 

 

 

 

  1. Atribuirea CONTRACTULUI

 

6.1. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă şi/sau să anuleze întreaga procedură de atribuire, cu o motivare ce respectă procedura proprie.

În situaţia în care pe durata de valabilitate a contractului, concesionarul nu va primi solicitări pentru  realizarea serviciilor din partea concedentului, datorate modificărilor legislative intervenite, concesionarul nu va ridica pretenţii şi nu va solicita despăgubiri în legătură cu acest fapt. În acest sens, concedentul nu va avea nici o obligaţie faţă de concesionar, contractul încetând de drept, fără necesitatea unei alte formalităţi şi fără intervenţia vreunei autorităţi sau instanţe de judecată, la expirarea perioadei de valabilitate a acestuia.

 

 

 

6.2. Prezumţia de legalitate şi autenticitate a documentelor prezentate.

Ofertantul îşi asumă răspunderea exclusivă pentru legalitatea şi autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original şi/sau copie în vederea participării la procedură. Analizarea documentelor prezentate de ofertanţi de către comisia de evaluare nu angajează din partea acesteia nicio răspundere sau obligaţie faţă de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale şi nu înlătură  răspunderea exclusivă a ofertantului sub acest aspect.
  1. Informaţii suplimentare
1. Ţinând cont de termenele alocate tranzacţiilor interbancare, operatorul economic va lua toate măsurile ce se impun astfel încât, la data deschiderii ofertei, autoritatea contractantă să poată verifica îndeplinirea condiţiei privind constituirea garanţiei de participare.

2. Solicitările de clarificări, raspunsurile la solicitările de clarificări, precum şi comunicările privind rezultatul procedurii vor fi transmise prin e-mail la adresa pusă la dispoziţie autorităţii contractante de operatorul economic.

3. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la protecţia mediului pot fi obţine de la Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, cu sediul în Splaiul Independenţei, nr. 294, corp B, sector 6, Bucureşti, tel. 021.207.11.01, e-mail: office@anpm.ro.

4. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la impozitare pot fi obţinute de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu sediul în str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, tel. 021.387.10.00.

5. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la protecţia muncii pot fi obţinute de la Inspecţia Muncii, cu sediul în str. Matei Voievod nr. 14, sector 2, Bucureşti, tel: 021.302.70.86, e-mail: comunicare@inspectiamuncii.ro.

6. Informaţii privind reglementările în vigoare referitoare la protecţia datelor cu caracter personal pot fi obţinute de la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal

 

  1. Proceduri de contestare
8.1. Organismul de soluţionare a contestaţiilor
Consiliul National de Soluţionare a Contestaţiilor
Adresă: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3
Localitate: Bucureşti Cod poştal: 030084 Ţară: România
E-mail: office@cnsc.ro Telefon: +40213104641
Adresă internet: www.cnsc.ro Fax:+40213104641/ +40 218900745
8.2. Organismul competent pentru procedurile de mediere: –
Denumire oficială:
Adresă:
Localitate: Cod poştal: Ţară:
E-mail: Telefon:
Adresă internet: (URL) Fax:
8.3. Procedura de contestare

În conformitate cu Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completarile ulterioare, orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanţei de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim şi repararea pagubei ce i-a fost cauzată. Interesul legitim poate fi atât privat, cât şi public.Se poate adresa instanţei de contencios administrativ şi persoana vătămată într-un drept al său sau într-un interes legitim printr-un act administrativ cu caracter individual, adresat altui subiect de drept.

Înainte de a se adresa instanţei de contencios administrativ competente, persoana care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act administrativ individual care i se adresează trebuie să solicite autorităţii publice emitente sau autorităţii ierarhic superioare, dacă aceasta există, în termen de 30 de zile de la data comunicării actului, revocarea, în tot sau în parte, a acestuia.

8.4. Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind procedura de contestare
Denumire oficială: Compartiment Juridic
Adresă: Tipografilor, nr.4
Localitate: Zalau Cod poştal: 450145 Ţară: România
E-mail: office-salaj@ansvsa.ro Telefon: 0260-612124
Adresă internet: (URLwww.ansvsa.ro Fax: 0260-660152

9. SEMNAREA CONTRACTULUI

Autoritatea contractantă are obligaţia de a încheia contractual, în perioada de valabilitate a ofertelor, după data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii respective, dar nu înainte de expirarea unei perioade de 8 zile, începând cu ziua următoare trimiterii deciziei de atribuire a contractului către ofertanţii/candidaţii interesaţi, prin orice mijloace de comunicare prevăzut în documentația de atribuire. Anunţul de atribuire va fi publicat la adresa de internet: www.e-licitatie.ro

Autoritatea contractantă are obligaţia de a publica și actualiza permanent pe propriul website lista circumscripţiilor sanitar-veterinare care au încheiate contracte de concesiune, respectiv alte contracte în derulare, beneficiarii, inclusiv acţionarii şi asociaţii din entităţile semnatare ale contractelor aferente, precum şi numele medicului veterinar titular.

 

 

Funcția Nume, prenume Data Semnătura
Avizat Director executive adjunct Dr. Bacso Laszo 04.10.2021  
Avizat Serviciu economic si administrativ Cons. Colcer Alina 04.10.2021
Intocmit Compartiment achizitii-investitii Ing. Pocola Alexandra 04.10.2021  
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12197 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12827 Din 2021 , CSV Almasu
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12197 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12827 Din 2021 , CSV Almasu
DSVSA-Salaj-Caiet-de-sarcini-12197-din-2021-si-Studiu-de-fundamentare-12827-din-2021-CSV-Almasu.pdf
8.2 MiB
57 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12203din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12828 Din 2021 , CSV Carastelec
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12203din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12828 Din 2021 , CSV Carastelec
DSVSA-Salaj-Caiet-de-sarcini-12203din-2021-si-Studiu-de-fundamentare-12828-din-2021-CSV-Carastelec.pdf
8.1 MiB
43 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12224 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12829 Din 2021 , CSV Maeriste
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12224 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12829 Din 2021 , CSV Maeriste
DSVSA-Salaj-Caiet-de-sarcini-12224-din-2021-si-Studiu-de-fundamentare-12829-din-2021-CSV-Maeriste.pdf
8.1 MiB
25 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12226 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12381 Din 2021 , CSV Samnihaiu Almasului
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12226 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12381 Din 2021 , CSV Samnihaiu Almasului
DSVSA-Salaj-Caiet-de-sarcini-12226-din-2021-si-Studiu-de-fundamentare-12381-din-2021-CSV-Samnihaiu-Almasului.pdf
8.5 MiB
27 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12227 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12830 Din 2021 , CSV Nusfalau
DSVSA Salaj , Caiet De Sarcini 12227 Din 2021 Si Studiu De Fundamentare 12830 Din 2021 , CSV Nusfalau
DSVSA-Salaj-Caiet-de-sarcini-12227-din-2021-si-Studiu-de-fundamentare-12830-din-2021-CSV-Nusfalau.pdf
8.2 MiB
62 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Formular Criterii  Calificare
DSVSA Salaj , Formular Criterii Calificare
DSVSA-Salaj-Formular-criterii-calificare.docx
0.1 MiB
50 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Model Contract De Concesiune
DSVSA Salaj , Model Contract De Concesiune
DSVSA-Salaj-Model-contract-de-concesiune.docx
0.2 MiB
45 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Procedura Proprie Atribuire Contracte De Concesiune
DSVSA Salaj , Procedura Proprie Atribuire Contracte De Concesiune
DSVSA-Salaj-Procedura-proprie-atribuire-contracte-de-concesiune.docx
0.1 MiB
35 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj , Strategia De Contractare 144442 Din 2021
DSVSA Salaj , Strategia De Contractare 144442 Din 2021
DSVSA-Salaj-Strategia-de-contractare-144442-din-2021.pdf
5.0 MiB
42 Downloads
07/10/2021

DSVSA Salaj ,Instructiuni Catre  Ofertanti
DSVSA Salaj ,Instructiuni Catre Ofertanti
DSVSA-Salaj-Instructiuni-catre-ofertanti.docx
0.2 MiB
39 Downloads
07/10/2021