DSVSA Salaj , Concurs pentru ocuparea unui post REFERENT DE SPECIALITATE, grad profesional II

Nr.9067/20.05.2021

Concurs pentru ocuparea unui post

REFERENT DE SPECIALITATE, grad profesional II

 

ANUNT

 

  1. NUMARUL, NIVELUL, DENUMIREA  POSTULUI PENTRU  CARE SE ORGANIZEAZA CONCURS SI CONDITIILE SPECIFICE PENTRU PARTICIPAREA LA CONCURS

          Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Salaj cu sediul in Zalau, str. Tipografilor, nr.4, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarei functii contractuale vacante :

–  1  post  REFERENT DE SPECIALITATE, grad profesional II,perioadă nedeterminată de timp

– studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta  în domeniul   fundamental  – stiinte sociale, ramura de stiinta – stiinte economice  – domeniul de licenta/ management, specializare management, domeniul de licenta/ economie, specializarea economie generala  si specializarea economie generala si comunicare economica.

 -vechime in specialitatea studiilor   necesare ocuparii  postului- minim 4 ani.

  1. CALENDARUL CONCURSULUI

Concursul  se va organiza si desfasura conform H.G. 286/2011 (a*) si H.G.1027/2014, va avea loc la sediul DSVSA Salaj  din  Zalau, str. Tipografilor, nr.4, dupa urmatorul calendar :

  • 11.06.2021 ora 16 :00 termenul  limita de depunere a dosarelor
  • 23.06.2021 ora 10 :00 proba scrisa
  • 25.06.2021 ora 10:00 interviul.

Selecţia dosarelor de înscriere se realizeaza in maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor .

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită, după caz, de motivele respingerii, se afiseaza la sediul DSVSA Salaj  şi pe pagina de internet a instituţiei,  în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecţia dosarelor.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă. Notarea probei scrise  şi a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe. Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afişare la sediul DSVSA  Salaj şi pe pagina de internet a in termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Candidatii nemultumiti de rezultatul obţinut la selecţia dosarelor/proba scrisă/interviu, pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului. Solutionare a contestatiilor se va face in termene de 1 zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiei, iar rezultatul se comunica prin afişare la sediul DSVSA Salaj  si pe pagina de internet  a institutiei.

Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul DSVSA Salaj si pe pagina de internet, în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea ultimei  probe din concurs, prin specificarea punctajului  final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins».

3.DOSARUL DE CONCURS

(1) Dosarul de concurs  se va depune  pana la data de 11.06.2021, ora 16 :00 la secretariatul comisiei de concurs  asigurat de compartimentul RU din cadrul DSVSA Salaj si  va contine urmatoarele documente :

  1. a) cerere de înscriere la concurs adresată conducerii DSVSA Salaj;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si a altor acte care atesta efectuarea unor specializari , precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de DSVSA Salaj;
  4. d) carnetul de muncă  sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă,in meserie  şi/sau în specialitatea sudiilor in copie;
  5. e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către  medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. g) curriculum vitae;

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a complete dosarul de concurs cu originalul cazieruluij udiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

(4) Actele prevăzute la alin. 1 lit. b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii .copiilor cu originalul

    4.CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS

Condiţiile generale de participare la concurs, sunt cele stabilite prin H.G.nr. 286/2011(a*) respectiv :

  1. a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are vârsta nminimă reglementată de prevederile legale;
  4. d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicaleeliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplineşte condiţiile de studii şi dupa caz de vechime  sau alte conditii specific potrivit cerintelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitive pentru săvârşirea uneiinfracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitare afuncţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

5.TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE

1.Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003 – (CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003), actualizata;

  1. LEGE nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, actualizata;

3.Legea227/2015– (Codul fiscal), actualizata;

4.ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;

5.ORDONANŢĂ nr. 42 din 29 ianuarie 2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor,actualizata;

6.HOTĂRÂRE nr. 1415 din 18 noiembrie 2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, actualizata;

  1. LEGE nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice, actualizata;

8.DECRET nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiunilor de casa ale entităţilor economice, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. ORDIN nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. 10. LEGEA nr. 82 din 24 decembrie 1991 a contabilităţii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

11.ORDIN nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

12.Codul de Procedură Fiscală din 20 iulie 2015, aprobat de Legea 207/2015,cu modificarile si completarile ulterioare;

13.ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 146 din 31 octombrie 2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului*) – Republicare

14.ORDIN nr. 1235 din 19 septembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 201/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

15.ORDIN nr. 600 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr. MARTIN MIRCEA ADRIAN

 

Comp. Juridic si ResurseUmane,

ConsilierTurda Maria Corina